gammalt till nytt?

hejhej, ööhm ja någon bad mig på facebook att skriva om gammla skor som även är populärt idag så då tänkte jag hmm... Monki har ändå ''gammla'' sko designer vad jag vet (snackar inte skit gillar Monki jätte mycket) så då sökte jag lite på google, först kommer det ett par herrskor sen ett par tjejeskor :)
tänkte plus slänga upp en bild på mig från igår ENYOJ!
herrskorna.
 monki tjejskor.
bara jag som tyckte det var likt?
gillade dom gula mest dom va fina lyste lite sticker ut :)
och till sist jag,
KRAMAR MATILDA!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-19 @ 22:32:21
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0