:(

Hejhej, hade skolavslutning igår, aldrig gråtit så mycket men det gick så klart över när jag träffade dom ute på liten fest med alla nior. hade så jävla kul men kommer dock inte ihåg vad jag gjorde typbar hälften :(
men men tänkte lägga upp liten bilder från avslutning och om ni nu ska klaga på att jag inte lägger upp bilder på skor lika ofta kan ni ju titta så kan jag fråga mina vänner var dom köpt dem :)
och jag älskar er alla niorna från kirsebergsskolan <3

jag och josse innan allt bölande :)

alla är samlade <3
(JAG)
många tårar..

west side:)
KRAMAR MATILDA

Kommentarer
Postat av: Linn

Hejsan! Idag kan alla söta bloggläsare prata med mig live på msn, ikväll klockan nio (21:00)!! Adda [email protected] så kommer jag logga in ikväll klockan nio! Kramkram :)

2011-06-19 @ 17:13:01
URL: http://keepfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0